Laden...

Verflandshop

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen bij IK WIL VERVEN is niet moeilijk. Wij hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat u gemakkelijk vindt wat u zoekt, maar het kan natuurlijk altijd beter. Wij hebben een handleiding gemaakt: STAP-VOOR-STAP een bestelling plaatsen bij IKWILVERVEN

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Nadat u uw bestelling heeft betaald beginnen wij direct met de verwerking van uw bestelling. Indien u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren of aanpassen, stuur dan z.s.m. een mail naar sales@ikwilverven.be Indien mogelijk passen wij uw bestelling nog aan. Verf die wij reeds op kleur gemengd hebben kunnen wij helaas niet annuleren of aanpassen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Vanaf het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen, beginnen onze orderpickers uw pakket samen te stellen. Zodra uw pakket gereed is, wordt deze aangemeld bij onze verzendpartner. Wij sturen u op dit moment een track-and-trace code door, die verbonden is aan deze bestelling. Hiermee kunt u te allen tijde uw pakket volgen.

Kopen als particulier of bedrijf?

Bij ikwilverven kunt u zowel als particulier en als bedrijf kopen. Bij het aanmaken van uw account kunt u kiezen voor een zakelijk account. Vul hier uw bedrijfsfirma en uw BTW nummer in. (VAT nummer) Omdat onze producten vertrekken vanuit het magazijn in België, is de BTW voor Nederlandse bedrijven verlegd. U ontvangt in dit geval een intracommunautaire factuur. Bestellen vanuit Nederland uitgelegd.

Hoe kies ik de juiste kleur voor mijn verf?

Ikwilverven heeft ruim 60.000 kleuren in een overzichtelijke kleurenkiezer. Bij het bestellen van een ‘op kleur te maken product’ kiest u via het kleuren icoontje (  ) uw gewenste kleur.
TIP: Maak een persoonlijk account aan en sla uw favoriete kleuren op!
Let wel op: de kleuren op het beeldscherm dienen alleen ter ondersteuning en kunnen afwijken van het echte product.

Hoeveel verf heb ik nodig?

Met onze verfcalculator weet u hoeveel verf u nodig gaat hebben. U vindt hem ook bij het bekijken van een product, bovenaan rechts. Let op: de resultaten van de verfcalculator is een theoretisch rendement. 

Zijn de getoonde prijzen incl. BTW?

Alle prijzen die getoond worden zijn inclusief BTW. Op uw order of factuur ziet u echter het bedrag incl. en excl. BTW.

Via welke manieren kan ik betalen?

Wij hebben ruime betalingsmogelijkheden om het u zo gemakkelijk en veilig mogelijk te maken. Op de pagina bestellen & betalen vindt u alle betaalmogelijkheden die u kunt gebruiken.

Wat is MultiSafepay, iDeal of MisterCash ?

Multisafepay is onze partner die de verschillende betaalmethodes zoals iDeal of MisterCash aanbiedt in een veilige online-omgeving.
Bekijk hier al onze betaalmethodes.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Het kan gebeuren dat uw betaling niet gelukt is, ondanks het juist opvolgen van de instructies. Indien dit het geval is kunt u twee dingen doen:

1. Ga via uw account naar uw bestelling. Uw bestelling staat nog steeds actief maar is nog niet voldaan. Doorloop het proces opnieuw via uw gewenste betaalmethode. Indien dit niet lukt volgt u methode 2

2. Schrijf het totaalbedrag op uw factuur over, onder vermelding van uw ordernummer, naar het rekeningnummer:
IBAN: BE84 7370 0613 2059 – BIC: KREDBEBB.
Indien u een van deze methodes heeft moeten toepassen is het wenselijk ons een mail te sturen op sales@ikwilverven.be. Zo kunnen wij uw bestelling het snelste verwerken.

Wat zijn de verzendkosten?

U betaalt slechts € 4,95 voor de verzending van uw pakket, ongeacht het gewicht of de grootte. Vanaf € 125 leveren wij zelfs gratis.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren zowel in Nederland als in Belgie aan € 4,95 voor de verzending, en leveren gratis vanaf € 125. 
Omdat de producten vertrekken vanuit ons magazijn in België is de BTW voor Nederlandse bedrijven verlegd. Deze klanten ontvangen in dit geval een intracommunautaire factuur. Hoe bestel ik vanuit Nederland?

Voor uw gemak bestaat er  www.ikwilverven.nl en www.ikwilverven.be. Het is gemakkelijker voor u, als klant, om de webshop te bezoeken vanuit uw thuisland.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Bij afrekenen van uw winkelwagen kunt u kiezen om uw pakket te laten afleveren aan uw factuuradres, of dat u een ander afleveradres wilt opgeven.

Op welk tijdstip kan ik mijn bestelling verwachten?

Dit kunnen wij helaas niet van te voren weten. Onze verzendpartner heeft een vaste route voor het distribueren van de pakketten. Het is echter wel mogelijk om via uw track-and-trace code te achterhalen hoe laat het pakketje afgeleverd zal worden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Vanaf het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen, beginnen onze orderpickers uw pakket samen te stellen. Zodra uw pakket gereed is, wordt deze aangemeld bij onze verzendpartner.

Hoe wordt mijn pakket samengesteld?

Wij kiezen bewust voor karton, i.p.v. kunststof, voor het opvullen en veilig stellen van uw pakket. Zo kunt u alles recycleren en meegeven met de papier en karton ophaling.
Uw bestelling wordt stevig verpakt in dubbel-gegolfde kartonnen dozen waardoor uw bestelling veilig en heel aankomt.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Ja, rechtsboven in het schem kunt u inloggen via “Mijn account” en uw gegevens aanpassen. Klik in het linkermenu op “Mijn gegevens” en pas alles naar wens aan. U kunt hier ook uw wachtwoord wijzigen, bestellingen bekijken en facturen opvragen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

U kunt bij het inloggen in uw account klikken op ‘wachtwoord vergeten’. U kunt hier via uw emailadres uw wachtwoord opvragen en aanpassen. Indien dit niet lukt, stuur dan een mail naar info@ikwilverven.be met het verzoek voor een nieuw wachtwoord.

Kan ik mijn eerdere bestellingen bekijken?

Ja. U kunt rechtsboven inloggen via “Mijn account” uw bestellingen bekijken. Klik in het linkermenu op “Mijn bestellingen”. U kunt hier ook uw gegevens wijzigen en facturen opvragen.

Hoe schrijf ik mij in voor jullie nieuwsbrief?

Bij het aanmaken van uw account krijgt u de optie om u aan te melden voor de nieuwsbrief. Indien u zich later wilt inschrijven voor de nieuwsbrief of geen account heeft kunt u dit doen door uw e-mailadres in te vullen in de grijze balk onderaan de webshop.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja dat kan. U mag binnen 14 dagen uw producten retourneren. Indien wij de producten, voldaan aan de voorwaarden, hebben ontvangen maken wij binnen de 14 dagen uw geld over. Dit wil zeggen: de verzendkosten van de heenzending en het aankoopbedrag.
Bekijk hier onze retourprocedure.

Let goed op: retourneren is niet mogelijk voor producten waarop een uitzondering van het herroepingsrecht geldt.

Uitzonderingen op het herroepingsrecht.

Er zijn uitzonderingen op het herroepingsrecht die u hier kunt bekijken.

Hoe retourneer ik mijn pakket?

U mag om welke reden dan ook uw bestelling terugsturen. Daar doen wij niet moeilijk over !
Bekijk hiervoor de voorwaarden en methoden om uw bestelling volledig of gedeeltelijk te retourneren.

IK WIL VERVEN

Lees hier meer over IK WIL VERVEN

Sorry, ik heb een klacht

Helaas kan het voorkomen dat niet alles gaat zoals gewenst. Heeft u een klacht of een opmerking? Mail dit dan naar info@ikwilverven.be. Vermeld in de mail uw naam, adres en klant- en/of ordernummer. Zo kunnen wij u sneller van dienst zijn. Wij nemen elke klacht serieus en zorgen dat er een gepaste oplossing komt.